Verzendinformatie – SveaBeauty
Meteen naar de content

ZOMER SALE IS NU LIVE >

    Verzendinformatie

    Versturen jullie wereldwijd & hoeveel kost de verzending?

    Ja, we verzenden wereldwijd. We bieden klanten gratis internationale verzending met tracking. Er zijn GEEN verzendkosten. Hoera!


    Verzendproces

    We gaan direct aan de slag met je bestelling, dus we kunnen geen wijzigingen aanbrengen in een bestelling nadat deze is geplaatst. Er worden alleen kosten in rekening gebracht voor de artikelen die worden verzonden, samen met de geldende verzendtarieven.

    Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

    We verzenden alleen tijdens werkdagen en niet op zaterdagen, zondagen of feestdagen.

    We hebben gemiddeld 1-5 werkdagen nodig om je bestelling uit te voeren, maar sommige artikelen kunnen er langer over doen, vooral rond grote feestdagen (tot 10 dagen), of als je bestelling populaire artikelen bevat die problemen hebben met de beschikbaarheid van voorraadartikelen. Bestellingen worden verzonden zodra de beschikbaarheid van de voorraad is bevestigd.

    Bij bestellingen van meerdere artikelen kunnen de producten afzonderlijk worden verzonden en op verschillende data worden ontvangen vanwege de verschillende locaties van de productiepartners.


    Leveringen

    Zodra je bestelling is verzonden, is de geschatte levertijd, afhankelijk van je land of regio, tussen de 7 en 14 werkdagen. Specifieke leveringsdata worden niet verstrekt of gegarandeerd.

    Ter referentie geven we de volgende schattingen per land:

    Nederland & België 7-14 dagen
    Rest van Europa: 7-21 dagen (varieert sterk per importerend land

    *Let op: De hierboven vermelde dagen zijn slechts schattingen in werkdagen. Hoewel we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling op tijd wordt geleverd, kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor omstandigheden buiten onze controle, zoals vereiste post- of inklaringsprocedures, feestdagen, zwaar weer, arbeidsconflicten, protesten, enz. en deze onderbrekingen kunnen vertragingen veroorzaken die onze oorspronkelijke leveringsramingen overschrijden.

    Defect en/of verkeerd product?
    Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er een verkeerd product wordt geleverd. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

    Verloren/teruggestuurd pakket?
    In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

    Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
    Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft SveaBeauty.nl de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.


    Rechten, belastingen en andere kosten

    Internationale zendingen kunnen onderhevig zijn aan invoerrechten, heffingen en/of inklaringskosten, die worden geheven zodra een zending het land van de ontvanger bereikt. Deze kosten zijn geheel voor rekening van de ontvanger. We hebben geen controle over deze kosten en kunnen ook niet voorspellen wat deze zullen zijn. Als een zending wordt geweigerd en geretourneerd, ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele invoerrechten en retourverzendkosten.

    Het douanebeleid verschilt sterk per land. Als je vragen hebt, raden we je aan contact op te nemen met je plaatselijke douanekantoor voor meer informatie.



    Disclaimer voor verkeerd adres

    Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat het ingevoerde verzendadres correct is voordat je een bestelling verzendt. We gaan direct aan de slag met je bestelling, dus meestal kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen nadat de bestelling is geplaatst. Mocht u nou een foutje hebben gemaakt in het afleveradres, mail dan direct naar contact@sveabeauty.nl

     

    Veilig Afrekenen

    24/7 Klantenservice

    Gratis Verzending

    4.6 (7200+ Reviews)